luni, 6 aprilie 2009

Versuri-Adi de Vito-Am renuntat la tine

As renunta la mine stii
Zi de zi sa te pot iubi
De dragul tau crede-ma zau
Ca m-as certa cu Dumnezeu

As renunta la mine stii
Zi de zi sa te pot iubi
De dragul tau crede-ma zau
Ca m-as certa cu Dumnezeu

Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fi mereu

Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fi mereu

O viata intreaga te-as iubi
De tine nu m-as plictisi
Inima mea este a ta
Si nimeni nu ti-o poate lua

O viata intreaga te-as iubi
De tine nu m-as plictisi
Inima mea este a ta
Si nimeni nu ti-o poate lua


Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fi mereu


Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fi mereu

Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fi mereu

Sufletul si inima
Rand pe rand ti le-as da
Inima si sufletul
Fac numai ce le spui tu
Dar in inima ta gasesti iubirea ta
Priveste in sufletul meu
Acolo tu vei fï mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu