luni, 6 aprilie 2009

Versuri-Adi de Vito-A mai trecut o zi

A mai trecut o zi,
Parca a trecut o saptamana
Offf,Dar nici bine nu a trecut
Si te vad cu el de mana
Eu Am Inteles deja...
Stiu ca ai pe altcineva
Am sa plec dar nu uita
Voi ramane in mintea ta

Refren:
Stiu ca imi va fi greu
Dar e mai bine asa
O voi iubii mereu
Dar n-am sa o pot ierta
Doar greseala ta imi rupe inima
Ai fost prima iubirea si poate ultima

Refren:
Stiu ca imi va fi greu
Dar e mai bine asa
O voi iubii mereu
Dar n-am sa o pot ierta
Doar greseala ta imi rupe inima
Ai fost prima iubirea si poate ultima

Imi suna telefonl
El n-a mai sunat de mult
Si numarul ce-a aparut
Mi se pare cunoscut
E o voce care o simt
Cum n-am mai simtit de mult
Cu lacrimi ea mi-a spus
Ca sa o iert ca sa disrus

Refren:
Stiu ca imi va fi greu
Dar e mai bine asa
O voi iubii mereu
Dar n-am sa o pot ierta
Doar greseala ta imi rupe inima
Ai fost prima iubirea si poate ultïma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu