miercuri, 8 aprilie 2009

Versuri-Adi de Vito-Cand nu esti tu

Eu sunt departe,
Un drum lung ne desparte,
Gandul la tine,
Te aduce mai aproape,
Sper ca tu acolo,
Te gandesti la mine,
Ca mereu mi-a fost si-mi va fi dor de tine!

Eu sunt departe,
Un drum lung ne desparte,
Gandul la tine,
Te aduce mai aproape,
Sper ca tu acolo,
Te gandesti la mine,
Ca mereu mi-a fost si-mi va fi dor de tine!

Ref: } bis
Cand nu esti tu,
Sufletul din mine moare,
Cand nu esti tu,
Nici soarele nu rasare,
In viata mea e noapte
Si langa tine-i zi
Numar zilele
Pana tu vei veni.

Suna telefonul
Si as vrea sa fi tu,
Daca-ti aud vocea
Imi trezeste sufletul,
Mor de nerabdare
Sa te intalnesc,
Sa-ti spun mi-ai lipsit
Si ce mult te iubesc

Suna telefonul
Si as vrea sa fi tu,
Daca-ti aud vocea
Imi trezeste sufletul,
Mor de nerabdare
Sa te intalnesc,
Sa-ti spun mi-ai lipsit
Si ce mult te iubesc

Ref: } X 2 bis
Cand nu esti tu,
Sufletul din mine moare,
Cand nu esti tu,
Nici soarele nu rasare,
In viata mea e noapte
Si langa tine-i zi
Numar zilele
Pana tu vei venï.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu