marți, 31 martie 2009

Versuri-Adrian copilul minune-Baiatu si fata mea

pentru toti prietenii mei din Romania
pentru toti cei care ne iubesc

eu imi iubesc copii mei
ca mi-e tare drag de ei

eu imi iubesc copii mei
ca mi-e tare drag de ei

am muncit , am muncit toata viata
pentru baiat , pentru baiat si fata mea
si-am ajuns , si-am ajus la batranete
si nepotii mei , si nepotii imi dau binete

am muncit toata viata
pentru baiat si fata mea
si-am ajuns la batranete
si nepoti-mi dau binete

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copii mei

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copii mei

eu ma rog , eu ma rog la Dumnezeu
sa mai traiesc , sa mai traiesc umpic si eu
ca sa-mi cresc , ca sa-mi cresc copii mari
sa mi-i apar , sa mi-i apar de dusmani

eu ma rog la Dumnezeu
sa mai traiesc umpic si eu
ca sa-mi cresc copii mari
sa mi-i apar de dusmani

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copii mei

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copii mei

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copii mei

baiatu si fata mea sunt o valoare
in lume de-ai cauta nimeni nu are
copii ca ai mei norocosi pe acesta lume
si ma mandresc cu ei ca sunt copiii meï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu