marți, 31 martie 2009

Versuri-Adrian copilul minune-Spui ca ma iubesti

Aventura,cred ca iti este mult mai draga...

Cine,ce-o fi,cine cine ce-o vrea???
Cine poate sa raspunda la intrebarea mea?
Tequilla ca sa prind putin tupeu
Poate ma prinde mama ei si dau de belea eu
Pericoool,imi place de tine si mi se pare ridicol
Dar pana una alta ce sa fac am un defect
N-am incredere in tine dar raman baiat destept

Nu vreau sa pastrez tacerea
Imi spui vorbe dulci ca mierea
Si parcaaa,sa te sarut as vrea...:*:*:*
Eu fac pe indiferentul,
Dar tu mi-ai gasit defectul...
Acum stiiii,esti slabiciunea mea...

As vrea sa iti pot citi macar un gand de-al tau...
Sa stiu daca ai sa ma faci sa-mi para rau.

Spui ca ma iubesti dar,te inseala privirea...
Spui ca ma doresti dar,poate-mi furi iubirea...
Si eu te-as iubi o viata intreaga
Aventura cred ca iti este mult mai draga...

Spui ca ma iubesti dar,te inseala privirea
Spui ca ma doresti dar,poate-mi furi iubirea
Si eu te-as iubi o viata intreaga
Aventura cred ca iti este mult maï draga...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu