marți, 31 martie 2009

Versuri-Adrian copilul minune-Opa diri da

in prima zi te-am sarutat
cu ochii in lacrimi mi-ai jurat
ca ma iubesti ( ca ma iubesti ) cu adevarat

eu ti-am jurat ca te iubesc
nu mi-am dat seama ca gresesc
si acum plang ( si acum plang ) si patimesc

ooooo vei veni la poarta mea
si in genunchi te vei ruga
sa mai fii iubita mea

ooooo eu voi sta la poarta ta
si in genunchi ma voi ruga
tu vei fi mereu dragostea mea

ca asa sunt frate toate fetele
se jura ca te iubesc si ti-au luat mintile
si dupa doua trei zile cand se satura de altu
toate vin si plang la poarta la baiatu
ca asa sunt frate toate fetele nebune
bem cu ele nu conteaza cu cine o pun
vor sa o puna cu toate la hopai diri da
hopa diri diri diri diri da a inebunit tara

hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri diri da

toata lumea sa dis tre ze

prima data eu team crezut
a doua oara ma durut
mai inselat si sufar mult

eu prea tarziu miam dat seama
dar asa a vrut soarta
si regret e vina mea

ai plecat si mai lasat
mai tradat mai inselat
teai dus cu un alt barbat

deloc nu ma respectai
ma bateai si ma injurai
cu altele noaptea te distrai

hai toarna vinu in pahare toarna ospatare
ca vreau sa ma imbat acum de chin amar si jale
cu prieteni langa mine am spart toata gasca
bem si ne distram cu hopai diri da

hop diri hop diri diri hop hop hop
toata lumea sa danseze toata lumea diri hop
hop diri hop diri diri hop hop hop
toata lumea haide haide diri diri hop

hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri diri da

ooooo vei veni la poarta mea
si in genunchi ma voi ruga
sa mai fii iubita mea

ooooo eu voi sta la poarta ta
si in genunchi ma voi ruga
tu vei fi mereu dragostea mea

hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri diri da
hopai diri diri hopai diri dirï da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu