marți, 24 martie 2009

Versuri-Vali Vijelie- Ne potrivim de minune

Soarta ne`a unit sa fim impreuna...
Dintre toate tu esti cea mai buna
M`ai facut fericit , la fel si eu pe tine..
Ne potrivim de minune..x2

Eu te vreau si tu ma vrei ..
Se vede in ochii tai,se vede in ochii tai..
Eu te plac si tu ma placi
Cu privirea ma atragi,cu privirea ma atragi X2

Tu esti viata mea,eu sunt viata ta...
Sunt al tau si esti a mea
Eu sunt viata ta,tu esti viata mea..
Sunt al tau si esti a mea x2

Ochii mei fetito te vad doar pe tine
Ca un ceas se misca si vor doar iubire
Te iubesc pe tine cum n`am mai iubit
Langa tine`s fericit..x2

Eu te vreau si tu ma vrei ..
Se vede in ochii tai,se vede in ochii tai..
Eu te plac si tu ma placi
Cu privirea ma atragi,cu privirea ma atragi..x2

Tu esti viata mea,eu sunt viata ta...
Sunt al tau si esti a mea
Eu sunt viata ta,tu esti viata mea..
Sunt al tau si estï a mea x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu