vineri, 13 martie 2009

Versuri - Florin Salam - Aud stelele din noapte

M-aud stelele din noapte
De cine mi-e drag
N-am parte
Pe cine iubesc
Parca nu ma vede
O iubesc dar nu ma crede
O iubesc dar nu ma crede! (bis 2)

Nu te-ai gandit ca este greu
Si ai distrus sufletul meu
Ca asa am fost sortit
Ca sa nu fiu fericit!(bis 2)

Eu nu pot ca sa te uit
Dragostea ti-am oferit
Mi-amintesc mereu
Si incep sa plang
Ce dragoste am pierdut
Ce dragoste,doamne am pierdut!(bis 2)

Nu te-ai gandit ca este greu
Si ai distrus sufletul meu
ca asa am fost sortit
Ca sa nu fiu fericit!(bis 2)

M-aud stelele din noapte
De cine mi-e drag
N-am parte
Pe cine iubesc
Parca nu ma vede
O iubesc dar nu ma crede
O iubesc dar,parca nu ma crede!

M-aud stelele din noapte
De cine mi-e drag
N-am parte
Pe cine iubesc
Parca nu ma vede
O iubesc dar nu ma crede
O iubesc dar nu ma crede!

Nu te-ai gandit ca este greu
Si ai distrus sufletul meu
Ca asa am fost sortit
Ca sa nu fiu fericit!(bis 2)

dedic mel asta pt toti cei care au suferit din
dragoste special pt...........mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu