marți, 24 martie 2009

Versuri-Vali Vijelie- Imi plange inima

Strofa I
Imi plange inima, ca te-am lasat sa pleci
De ce nu te-am oprit, nu ti-am spus nu pleca
Ce va mai ramane in urma ta?

Imi plange inima, ca te-am lasat sa pleci
De ce nu te-am oprit, nu ti-am spus nu pleca
Ce va mai ramane in urma ta?

Ref:
Te caut in toata lumea
Nu te gasesc iubirea mea
Nu pot iubi pe altcineva
Si orice fata ce-o privesc
Pe tine parca te zaresc
Si sper mereu sa te-ntalnesc

Te caut in toata lumea
Nu te gasescu iubirea mea
Nu pot iubi pe altcineva
Si orice fata ce-o privesc
Pe tine parca te zaresc
Si sper mereu sa te-ntalnesc

Strofa II
Aseara te-am vazut, Cu-n alt baiat trecand
De mana te tinea
Si-ti vorbea tot asa
Cum amandoi vorbeam candva

Aseara te-am vazut,
Cu-n alt baiat trecand
De mana te tinea
Si-ti vorbea tot asa
Cum amandoï vorbeam candva

Ref.

Strofa I

Ref.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu