marți, 24 martie 2009

Versuri-Vali Vijelie- Sa faci ce vrei cu viata mea

Ai suferit si tu am suferit si eu
UNu pe celalat ne-am ranit mereu
Si io te-am ranit si amandoi am suferit
Sa faci ce vrei cu viata mea dar dragostea nu mi-o lua
dak pleci sa iei cu tine iubirea mea ca amintire
decat sa pleci mai bn stai nici-o speranta nu mai dai
Dak nu vrei si tot nu vrei te rog priveste-mi ochi mei
Fac si io un pas fa si tu un pas
e ultima sansa care ne-a ramas
Dak tu ma ierti am sa iert si eu
unu fara altu e greu
Sa faci ce vrei cu viata mea
dar dragostea nu mi-o lua,dak pleci sa iei cu tine iubirea mea ca amintire
decat sa pleci mai bine stai nici-o speranta nu mai dai
Dak nu vrei si tot nu vrei
Te rog priveste-mi ochii mei
Ai suferit si tu am suferit si eu
unu pe celalalt ne-am ranit mereu
m-ai ranit si tu si io te-am ranit
SI amandoi am suferit
Fac si io un pas
Fa si tu un pas
E ultima sansa care ne-a ramas
Dak tu ma ierti te iert si ïo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu