joi, 19 martie 2009

Versuri-Vali Vijelie-Ce-ar mai putea fi

Ref: X 2
Ce-ar mai putea fi
Ma`ntreb zi de zi
Cat sa mai suport sa ma ranesti
Vorbe nu gasesti
Si nici nu indraznesti
Sa imi spui k nu ma mai iubesti


Zilele imi trec si as vrea sa plec
Dar te prefaci k plangi in fata mea
Ma intorc din drum numai sa iti spun
Adio si sper sa te pot uita X 2


Ref: X 2
Ce-ar mai putea fi
Ma`ntreb zi de zi
Cat sa mai suport sa ma ranesti
Vorbe nu gasesti
Si nici nu indraznesti
Sa imi spui k nu ma mai iubesti


Nu sunt vinovat nu pot sa mai tac
Oricum stiu k ai sa ma parasesti
Azi am observat cat ai incercat
Sa imi ascunzi k nu ma mai iubesti X 2


Ref: X 2
Ce-ar mai putea fi
Ma`ntreb zi de zi
Cat sa mai suport sa ma ranesti
Vorbe nu gasesti
Si nici nu indraznesti
Sa imi spui k nu ma mai iubestï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu